Monday 6 November 2017

Simple Forex Trading Strategier At Arbeid


Enkelte strategier. Godkjent av Edward Revy 28. januar 2007 - 07 22. Simpel Forex strategier enkle å bruke, lett å prøve. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Merk at alle handelshandelsstrategier er oppført kun for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan være gjenstand for tolkning Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold Bruk ideene og / eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare ved Din egen risiko Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkelte handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne handelsmenn. Hør heller ikke over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i din læring fremgang Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble bedret av handelsfolk Så, Lea rning de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategi making. We håper du liker å bo hos oss. Truly din, Edward Revy og mine beste Forex strategier Team. Hvis du leser kommentarer, vil du se at når handelsmenn ba meg om å anbefale bestemte strategier på denne nettsiden, gjorde jeg det. Fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver eneste tid en ny strategi er lagt til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden Så bare ta deg tid og utforske vår store strategier collection. Simple Forex Strategies. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategi . Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien. My Forex trading strategi er helt og holdent basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, justert og forbedret m y prisstrategi siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på det. Og det er skjønnheten i å handle en pris handling strategi. Indicator-baserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere Viktigst, pris handling lar deg Hold din handel enkel. Åpen din Trading Simple. Hovedprinsippet i Forex tradingstrategien er å holde trading enkelt Jeg er imot over kompliserende handel Fordi jo enklere strategien din er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste Målet med min prisaksjonsstrategi er å holde mine diagrammer rene Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte - og motstandsområder jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i sammen med lysestikkanalyse for å handle Forex Packing mine diagrammer fulle av indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Utvikling uten indikatorer gjør min Forex tradingstrategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut her? bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien. Noen handelsstrategier er en absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen folk faktisk handler slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indicators Kreves for denne Trading Strategy. So å handle min Forex Trading Strategy Jeg bruker ingen indikatorer. Du liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer rett n ow da må du basere handler på nåværende prisaksjon. hvor valutapar kan du handle suksessivt med Forex pris handling. min forex trading strategi vil fungere på alle valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg å konsentrere deg om bare noen få valutapar på en gang, jeg synes det er for forstyrrende å prøv å holde oversikt over for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det er blitt noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt som London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. ion Trading Works bedre på lengre tidsrammer. Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle noen tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timer og daglige diagrammer. Dette er konsekvent den mest lønnsomme , da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Hvordan skrive inn handel med My Forex Trading Strategy. På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Er valutaer ikke som de normalt ville. Dette har ført til at jeg bare handler omvendelser. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine støtte - og motstandsområder. En gang et mønster skjemaer, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen jeg tar flere handler hver uke. Målstrategi Mål og stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under forskjellige markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på de siste høyder og nedturer. Et vanlig sted for en stoppe vil være over eller under de siste høye eller lave. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetssendingene. Jeg bruker Forex Calendar fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under høy effekt nyhetsbrev Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å gjøre mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datainnmatinger, slik at de kan gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datatilfeller. Disse gjetningene er fakturert i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prishandlingen er telle Jeg gir deg kort, det er vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Interesserte innkallinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet ble endret for en stund siden, til rapporten om ikke-gårdsendringsendring. Du bør også passe på viktige politiske møter som toppmøtet i G7 og G8. Det nylig G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene bli ignorert trygt. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk pleier å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før noen større news release. As du kan se, min Forex Trading Strategy er grei og vil tillate deg å lage pips i noen markedsforhold, med nesten noen Forex valuta pair. Simple Trading Strategies 2X Inside Day Strategy. Don t gjøre enkle trading strategier Compl I en tanke på at mange handelsfolk konsekvent obsesserer over, er hvordan man lager enkle handelsstrategier som tilbyr den laveste risikoen og den høyeste belønningen jeg kan forholde seg til dette fordi jeg pleide å gå gjennom denne typen tankeprosess selv for flere år siden. Jeg har alltid tenkt om måter å minimere risikoen og øke fortjenestepotensialet, og det er ikke noe som alltid er lett å gjøre. En dag med ren sjanse snublet jeg på et handelsmønster som tillot meg å komme inn på markedet med svært lav risiko samtidig som evnen til å profitt vesentlig Det jeg likte best om denne metoden var det sterke momentumet som følger etter at inngangssignalet utløses. Denne strategien fungerer med aksjer, futures, varer og Forex hvis du handler noen av disse markedene. 2X Inside Day-strategien kan redusere risikoen vesentlig. Denne strategien er veldig lett å finne på OHLC-diagrammet, og jeg er sikker på at etter denne opplæringen har du ikke noe problem med å finne flere eksempler selv. Det første du trenger er en sterk Trenden går enten opp eller ned Enhver som følger mine opplæringsprogrammer eller deltok i kursene, kan jeg være stor forutsetning for å gå med dagens markedstendens. Du kan se i dette eksemplet hvordan aksjene i dette eksemplet trender sterkt. Du vil sørge for at du finne gode trendmarkeder, slik at dine odds unngår å bli stoppet ut, blir vesentlig redusert og overskuddspotensialet ditt økes vesentlig. Sørg for at du alltid følger trenden på daglige diagrammer. 2X Inside Day Set Up. Når du identifiserer trenden du må identifisere den faktiske oppsett 2X innsiden dagen er et kjegleform mønster som har to innsiden dager innsiden av hverandre Jeg utviklet dette sett opp for å finne dager i en trend når markedet bremser vesentlig og tar en pusterom fra volatilitet Dette gir meg muligheten å gå inn i en stille periode før volatiliteten plukker opp igjen. Jeg vurderer også det faktum at det ikke ble gjort lavere nedturer og prishandlingen var i stand til å opprettholde inne i de tidligere lave demonene trates fortsetter styrke kan være foran Du kan se i dette eksemplet hvordan hver dag s høy og lav er innenfor forrige dag s trading range Dette er typen oppsett du vil finne når trading 2X Inside Day satt opp. Hver dag er Inne i forrige dag. Du kan se nærmere på mønsteret i dette eksemplet Legg merke til hvordan hver etterfølgende dag er innenfor den forrige. Handlingshandlingen blir veldig stram, noe som reduserer risikonivået vesentlig når du går inn i oppsett med lav volatilitet som dette en Oppføringen er 05 cent over den høye prisen som ble gjort på dag tre og ditt stoppfallsnivå er sted 0 10 under den tredje dagens lave pris Inngangssignalet må utløses på den fjerde dagen Hvis ditt kjøpsstopp ikke blir utløst på den fjerde dagen må du avbestille bestillingen din og handelen er nullified. Due til lav volatilitet Risikoenivået er lavt på denne oppsettet. Når inngangsstoppet utløses, bør du alltid umiddelbart legge inn en stoppordre rekkefølge under dag tre lave Profitten mål for denne strategien er satt til 4 ganger risikonivået I dette tilfellet var risikoen bare 0 55 cent, slik at fortjenestemålet skulle være 2 20 lagt til inngangsprisen Du kan se hele sekvensen fra oppføring til utgang i dette eksemplet Trades med risiko på mindre enn 1 00 som har 4 ganger overskuddspotensial, betraktes som meget lavrisikohandelsmuligheter, og dette er hva 2X Inside Day Strategy tilbyr. Risikoen for belønningsgrad på denne strategien er det beste jeg har sett.2X Strategi virker til The Downside. 2X-strategien fungerer like bra til ulemper som det gjør på oppsiden. Du kan se i dette eksemplet hvordan aksjen brøt opptrenden og utvikler en god nedtrend. Dette er et godt eksempel på hvilken type tradinghandling du vil ha å se før handel settes opp Begynnelsen av en trend er et flott sted å gå inn fordi momentum vanligvis øker ettersom trender fortsetter å bevege seg i samme retning. Utbrudd og nedgang begynner. Når du etablerer at markedet eller lager din handel i s i en downtrend, må du isolere oppsettet. I dette tilfellet vil du igjen se etter 2 dager som er under den høye prisen på forrige dag og over den lave prisen på forrige dag. Når du ser oppsettet noen få ganger vil du begynne å merke det om og om igjen når du skanner diagrammer for din daglige hitliste. Du kan se i dette eksemplet nøyaktig hva oppsettet ser ut. Hver dag Høy pris er lavere enn tidligere dager Høy pris og hver dag lav pris er Høyere enn de forrige dagene Lav pris. Når du identifiserer og isolerer oppsettet, kan du plassere selge stoppordrebekreftelsen 0 05 cent under lavt laget på dag tre og når du blir fylt, bør du plassere ditt stoppfall, kjøp stoppordre 0 15 cent over høyden som ble nådd på dag tre Dette eksemplet demonstrerer nøyaktig hvor det beskyttende stoppet tapet og oppføringen selger stoppnivåer går. Når oppføringsstoppet utløses Lageret ser aldri tilbake. Du kan se hele sekvensen på et daglig diagram som kan gi deg litt forskjell Helt perspektiv på oppsettet og hele handelssekvensen Nøkkelen til denne strategien er isolerende mønstre der risikoen din er ekstremt begrenset, slik som disse to eksemplene jeg ga for deg i dag. Risikoen for hvert av disse to eksemplene var mindre enn 1 00 Dette er en stor risiko for en handel som kan gi hvor som helst fra 2 00 til 4 00 i fortjeneste. Notat Lageret Fell et annet punkt etter at vi har kommet ut av handel. Neste gang vil jeg demonstrere flere daglige strategier, slik at du kan dra nytte av lav risiko inngangsmuligheter For mer om dette emnet, vennligst gå til Does Day Trading Work og Day Trading med kortsiktige prismønstre. Med Roger Scott Senior Trainer Market Geeks.

No comments:

Post a Comment